Sunday, 5 February 2012

hiçbir şey

Kar yağdı, sonra eridi, sonra hava ısındı, tatil geldi, o da bitti ve bilgisayarımı hala tamire götürmedim, hala mavi ekran veriyor ve tüm fotoğraflarımı kaybetme riskim hala var.
Ama ilk olarak boyun borcu kar temalı fotoğraf:

Aslında sevdiğimden koyuyorum bunu her yere.

Bu yıl biraz fazla hızlı geçiyor ve ben yeni bir öykü yazdım ve bunu sait faik öykü yarışmasına göndericem galiba ama daha size göstermek istemiyorum çünkü heyecanı gider gibi hissediyorum biraz.

Hollandadaki konferansa fotoğrafçı seçildim demiş miydim?
Bir de şimdi Robert'teki bir konferansa başvurdum. Bunu dememiştim ama kesin.

Bu festivale gidiyoruz hep beraber.

BİR DE YAPRAK YA SENİ ÖZLEDİM BULUŞALIM KONUŞALIM YİNE.

Şimdi gidip biraz test çözücem çünkü biricik "Yarıyıl Tatil Kitabı"nı hala bitirmedim.
18 yaşına geldim hala lisedeyim.
19 yaşına geldiğimde hala lisede olucam.
Ve en sonunda Berlin'e gidebildiğimde artık yaşlanmış filan olucam.
Çok üzülüyorum sevgili çocuklar, çok.

1 comment:

  1. Bir ebeveyn edasıyla seni uzaktan izliyorum.Mutlusun görüyorum.Mutlanıyorum. :)

    ReplyDelete