Saturday, 29 January 2011

iki üç canavar banavarla ablukada

Büyük ev ablukada'yı da canlı izlemiş olduk. Nefis de eğlendik. Ne çaldılar diye sorun, her şeyi çaldılar ne varsa. Canavar banavar solist tabi, Afordisman Salihins -itiraf ediyorum bunu kopyala yapıştır yaptım- filan. Konserde bi ara AKORTisman dediler *gülüşmeler*. Böyle küçük komikli şakalar filan.

Bu arkadaşlar şarkı sözlerini sevgilinize sms atabileceğiniz çok çiço bir gruplar, tüm parçalarını  iŞTE BURDAN dinleyebilirsiniz, indirebilirsiniz.


Bir de ben yine fotoğraf çektim:





Soldan sağa:
 Afordisman Salihins, Galvaniz Gelbiraz, Canavar Banavar, Gelicem Nerdesin, Bass Bariton, Ben Tek Siz Hepiniz


İsimleri çokgzel he.
Bu sıralar hep böyle fotoblog buralar ya. Valla.

İkinci yeni'den bahsedicem demiştim. Bunlar güzel insanlar, Garipçilerden sonralar, daha garipler. Büyük ev ablukada'nın ismi de Turgut Uyar'ın aynı isimli şiirinden geliyor.  Ama benim en sevdiğim Edip Cansever abimizden, tüm sıkılanlara geliyor. DIDIDINN.

Yine çok fazla link oldu. Çok üzülüyorum. 
Hayır, çok link olmasına değil.

Çok iyi bir insanla, kendi saçmalıklarım yüzünden kavga ettim. 
Şimdi yüzümü bile görmek istemiyor. 
Yani bence istemiyordur.
İstese bile ben istemem artık.
Galiba. 
Konuşsam mı bilmiyorum, konuşsam bile ne desem bilemem. Zaten kötü, iki gündür emesen penceresini açıyorum, sonra dayanamayıp yine kapıyorum. Ne yapsam ki?

Bak yine yaptım, açtım sonra kapadım, yine.

4 comments:

  1. sana öyle imreniyorum ki şu konserlerin dolayısıyla.

    hem zaten o pencere açıp kapamalar hep olur. hatalı olduğunu düşünüyorsan aç konuş, ne yapılır ki başka.

    ReplyDelete
  2. bak bu konser kaçmazmış işte..

    ReplyDelete
  3. melis; istanbula gelirsen beraber gideriz be canııım. yeter ki iste.
    eve sanırım konuşmam gerek artık.

    fkh; aynen, ama 23şubatta peyotede var o da güzel olur sanırsam.

    larien; ah canım ya, kaçırdın sanırım, olsun bir sonrakinee : )

    ReplyDelete