Sunday, 21 November 2010

Meğersem Çoktan 18 Olmuşuz

Alphawezen'e gittik geldik. 18 yaş sınırını delicesine, ergenler gibi umursamayıp girdik Bronx'a. Çok başarılı oldu. Gönül isterdi daha iyi olsun Speed of Light, Gunsong ve Days böyle aralarda çalsın, çok bilinmeyen Electricity Drive filan da bunların arasında. Days çalmadılar bile. Hafif Yann Tiersen hayal kırıklığı yaşadım bu konserde de.

Öncesi sonrası güzeldi. Ya tamam öncesinde biletimi evde unutmuş olabilirim o kısmı unutursak diyorum işte.Yolun ortasında geri dönmemizi filan unutuyoruz işte onun dışındakiler güzeldi.

Sonra takıldık filan derken 4e doğru, sabah 4 tabi kuuluz ya böyle gece filan, babam meydandan aldı beni. Sonra karşıya geçtik evime geldim. Sonra bi anda aklıma geldi. "OLM BENİM YARIN MAÇIM VAR LAN" dedim. "Hem de Galatasaray maçı lan!" dedim. -Bu noktada Fenerbahçe'de oynadığımı belirtmem günün anlam ve önemini anlamamıza yardımcı olur.-


9da kalktım maça gittim geldim, Pav maçıydı bizden sonra da A takım oynayacak 5buçukta. Maç güzel değildi, 3-1 yenilmemizi bırak kötü maçtı yani. Ruhsuz filan keyifsizdi. Ama bir adam fotoğraf çekiyordu, onları bir ara alsam da koysam buralara, hazır Feysbukum yok.

Bir de benim fotoğraf makinem paslandı sanırım. Ancak böyle şeyler var:

Ergen Metallica filan posterlerim var ve anane çarşaflarım. Yüzümdeki ifade filan.

Ah bir de ben her sabah kalktıktan sonra biraz uçarım zaten.

Sıkıldığımda canım.

Sabahları işte.

Bazenleri.

Bu şarkı da çok güzel gider şimdi.

4 comments:

  1. adam konserden konsere geziyor ya.
    biz de moronlaşmaya devam oğlum. odan da pek hoş hani.

    ReplyDelete
  2. Oha lan odana bayıldım!!11bir1!

    ReplyDelete
  3. hehe teşekkür ederim, odam havalıdır. gerçi bazen çok bayıyor ama.

    blue jean sanırım artık yok, varsa da almıyorum eskiden hep alırdım.

    ReplyDelete