Wednesday, 6 October 2010

Başlık Bulmakta Hep Zorlanmışımdır Zaten

Ben domatesi ısırarak yerim. Nutella yedikten sonra canım salatalık çeker. Biyokimya okumak istiyorum. Biyoloji ve Kimyayla ilgili her şey beni büyüler. Ethan molekülüne sahip olduğum için çok mutlu olabilirim.


Ve her gün antremana giderim.

9 yıldır voleybol oynayan bi insanın sevmesi gerekir filan diye düşünüyorsunuz ya, yok öyle bir olay. Her gün antremana gitmekten bıktım resmen. Antremana gitmek zorunda olduğum için çeşitli konserleri kaçırmaktan da bıktım. Geçen başkan kulübe geldi, başkan dediğim de işte  Aziz Yıldıvım. Tüm antrenörler gergindi filan böyle.

Ben de geriliyorum lan, konserden 1 saat önce beni Taksimden döndüren kulübüm beni geriyor. O adamcağız orada Mr. Crowley derken ben aptal hazırlık maçında takılıyordum. Çıkışta gittim. Son parçayı filan dinledim parkın orada. 

Sonra bizimkilerle buluştum Ortaköy'e yürüdük oradan Beşiktaş filan. Anlattılar bana da dediler Ozzy çok iyi oldu çok da güzel oldu.

Ben dünyanın en basit objesiyim, o yüzden kimse beni satmıyor.

Aynı gün Hayyam'a gittim. Hani fotoğrafçılar çarşısı olan. Ya hiç kimsede flaş difüzörü olmaz mı. Kimsede mi olmaz yani. Çok üzüldüm ama elim boş dönmeyeyim dedim Lomo'lara baktım. Fisheye 200 küsürdü çok üzüldüm. Parasızlığın gözü kör olsun dedim ve üzgün bir suratla geri döndüm. 

Siz olmasanız, canlarım yea.

İşte böyle almam gereken bir sürü şey var, yapmam gereken. Bunların hiçbirini de aklıma tutamayan bi adamım. Ya bi insan nasıl rehberindeki neredeyse tüm numaraları ezbere bilir ama yapması gereken şeyler hatırlayamaz.

Şimdi iyi güzel de gelelim Sıkorpiyınza. Karşim o nasıl konserdi öyle ya. Diyebileceğim ilk şey:
Seks.

Bir konserde herkes mi yiyişir ya. Konserle bu kadar mı alakasız olur insanlar. Zaten hiç de güzel konser değildi. Yazmicam o yüzden. Yaziyim diye de yalvarıyordunuz zaten dimi. Setlist ve ses sistemi kötüydü bu kadar yeter.


Odamdaki ses sistemi vallahi daha güzel. Pink Floyd damarım tuttu yine. Süper mutluyum. İlk kez en sevdiği albüm Final Cut olan biriyle tanıştım. O insan varya, o insan, dünyanın en güzel insanıdır benim için.


Biraz sıkıcı oldu galiba. Canım sıkılıyor benim. Hem de çok sıkılıyor.

Tütsü almam gerek, madde-ışık sergisinin bitmesine 3 gün kaldı ve sezonun başlamasına da 2. 

Vaktim yok.

No comments:

Post a Comment