Thursday, 19 August 2010

Işık Hızında Yolculuk

Senle ben hiç sınırı geçemedik ki.

Çok uzun süredir hiçbir şey yazmadım. Aslında geçerli sebeplerim de var denebilir. Her gün sabah 7buçukta kalkıp antremana gidiyorum. Evet okul bile o saatte başlamıyor. Evet delirdim ve altıda kalkıp her gün antremana gidiyorum. Hayır voleybolu bırakmayı düşünmedim. Pazartesi, çarşamba ve cuma günleri de sabah gidiyorum eve gelip uyuyorum sonra akşam bir daha gidiyorum. Günde çift antreman yani. %90 nem.

Salı ve perşembe günü de sabahları var sadece akşamları bir şeyler yapıyorum. Mesela bugün Cemleydim. Hayatın anlamı üzerine çok ciddi muhabbetler yaptık. Popüler kültür problemlerimizden cinsel hayata, alkolden uyuşturucuya, gençlik problemlerinden referanduma kadar bir sürü konuyu ele aldık. Filan dermişim. Gerçi öyleydi. Eğlenceli bi gün geçirdim.

Onun dışında son iki haftada sadece Çınar ve Egeyle dışarı çıktım. Çınar demişken naber abi, filan. Yok Çınar şimdi Sırbistana gidiyor. O gittiği için de ben çok üzülüyorum. Ege de üzülüyor sanırım. Bu gün 19'u olduğuna göre de sadece 8 gün kaldı. Bana kalırsa antreman dışındaki kalan tüm zamanımı onla geçirebilirim. O geçirmez gerçi, ama orası da onun bileceği iş. Çınar seni çok seviyorum, canım benim.

Oha lan uzay gemisi, dermişim mesela.

Bence çok güzel oldu bu fotoğraf, basıp cüzdanıma koymalık tam.

Yoğun duygu patlamasının ardından biraz da yeni keşfettiğim kutu oyunlarına gelelim. Yeni keşfettiğim diyemesem de son günlerde oynadığım işte. Bebeklik arkadaşım bize geldi, biz de dedik zaten sıcak yeaa çocukluğumuza dönelim oyun oynayalım filan. Twister, Risk filan derken odam en son şöyle görünüyordu.

Arkada domino taşları, iskambil kartları ve okey taşları da mevcut. Bunun bi de diğer tarafı var. 

Toplamak bayaa vaktimi  aldı, sonra hızımı alamadım tüm evi topladım. Annemle aram zaten iyiydi daha da iyi oldu. Sevinçten yerimde duramıyorum.

Bir de Bired Pite geçici süreli bir aşık olma sendromu yaşıyorum. Snatch'i izleyin izlettirin. Filmin en güzel sahnelerinden birinde üstsüz, slip donlu Biret pit yanan bir karavana koşmaya çalışırken Massive Attack Angel çalıyor. Aşık olmayıp da ne yapıcam.

 Buyrun bu da Massive Attack Angel.

Aşk demişken, ben House'a gerçekten aşığım ya, öyle böyle değil.

Vicodin nokta

Bir de Aaron Funk, sen varya sen. Sen de çok güzelsin.


Güzel mi, İngiltere güzel. Bu yıl Ayşe'yle gitmek çok isterdim, olmadı denk gelmedi filan, üzüldüm ama artık bu yıl Gençtur'la çok güzel 3 hafta gidiceğimiz için içim rahat. Benim yerime Alihan gitti İngiltereye. Bu fotoğrafı da ben git en yakın telefon kulübesiyle fotoğraf çektir dediğim için çektirdi. Çok sevimli değil mi? Evet öyle.

Selam beyler, ben Alihan'ın bunu gördüğünde vereceği tepkiyi hoş karşılamaya hazır zihniyet, soruları alayım.

Evet Alihan çok iyi bir insan ve onu da seviyorum. Adam Össde ya da Lys işte her neyse, onda Türkiye 120.si. Daha ciks olabilir mi. Resmen bunla ben hava atıyorum.

Aslında amacım bu yazıyı bitirince Lock, Stock and Two Smoking Barrels'ı izlemekti, ama malum yarın sabah 7buçuk akşam da 4buçukta antremanım olduğundan Ezgi için yatma, İstanbul için iftar vakti. İyi geceler.

Not: Başlık için buraya

No comments:

Post a Comment