Friday, 9 July 2010

Atlas Air

Formspringde başlıklarımın yazılarla alakasızlığına laf eden güzel anonim senin için başlıkla doğrudan alakalı bir yazı yazıyorum.


Bugünü hala 7si sanıyordum doğruyu söylemek gerekirse. 9u olduğu gerçeği çok sert bir darbe oldu. Yann Tiersen'e 2 gün, masif atağa ise sadece 4 gün kaldığı fark etmiş oldum böylece.


Benimse Unirocktan beri tek yaptığım sabah kalkıp, kahvaltı yapıp fitness'a gitmek ve geldiğimde tüm geri kalan zamanı kardeşim ve kuzenimle Monopoly oynayarak geçirmek. Bir de Monopoly oynarken sıkılıp fotoğraf çekme hadisesi var.
Oyun  boyunca kodes'e girme rekoru kırdım. 8 kere falan sanırım.


Bunlar da kuzenimin aldığı şeyler falan işte.

Oyun sonundaki tüm mal varlığım, üzülmeyin ama zenginim biraz.


Monopoly gerçekten çok güzel bir oyun, geldiğim her şehri alıyorum, alacak param yoksa diğer var olan şehirleri ipoteklettirip yenilerini alıyorum falan. Çok hastalıklı bir yayılma politikası izliyorum. Sıcak denizlere inme politikası.


Ah bir de kuzenim daha bizde kalmaya başlamamışken biraz resim yapayım dedim. Kardeşim yapamayacağımı ve iğrenç olacağını söyleyip durdu. Odanın hali bayaa iğrençti hani akşama doğru.




Öncelikle Massive Attack gerçekten çok güzel bir grup, ve trip-hop da çok güzel bir tür. Asansör müziği deyip daha sonra da sürekli dinleyenleri şiddetle kınıyorum. O zaman baştan laf etmeyin kardeşim. 


Son albümleri Heligoland de gerçekten çok başarılı. Didem de çok sevdi, ben de. İkimizin de en sevdiği parça Atlas Air. Bu parça aynı zamanda blogum'daki goingtrance'in de çıktığı yer. Sözlerde öyle bir cümle yok(teknik olarak going trance diye bir şey de yok, going into trance var), nereden çıktığını bulma işini size bırakıyorum.


Şimdi gelelim resim ve Heligoland'in buluştuğu yere. Ben böyle bir şey yaptım:




Bu da orjinali:




Ve Didem seni seviyorum. Seni gerçekten çok fazla seviyorum. Her şey senin için falan. Umarım konsere bir çanta alırsın da bunu koyacak yerin olur. 


Ah ve Omegle'de Didem'i ne kadar sevdiğimden bahsederken bir Türkle karşılaştım:






Apropos (Omegle demişken yani), bir ara da çetrulette takılıyordum böyle bir şey yapmıştım:


Çocuk da hiç tepki vermemiş he, yenisini yapıcam bunun.


Sonuç olarak bugün evdeyim, sanırım şu aşağıdaki palyaçoları çizeceğim. Fitnısa gitmeye çok üşeniyorum çünkü, hava falan çok kötü gerçekten.


İki dakika önce Cağaloğlu Anadolu'nun ne kadar manyak bir okul olduğunu öğrendim. Deli Danalar Geçidi. 
Korpiklaani'de de varmış bundan.


Valhalla.

3 comments:

  1. memelerin orantısızmış.

    ReplyDelete
  2. aceleyle soyundum anlarsın ya.

    ReplyDelete
  3. çok espi postmuş bu ama yeni görüyorum. ve çok güldüm ahahahhaha harikasın:D

    ReplyDelete