Wednesday, 23 June 2010

Castin Biberin Kalkmayan Biberi

Bu saatte neden mi ayaktayım?


Biliyorum kimse merak etmiyor, ama antremanım vardı, hem de sabah 7buçukta. Siz uyurken, ki büyük ihtimalle hala uyuyorsunuz ben antremana gittim. Hem de hiç kuul olmayan bir şekilde.
Annem evde olduğu halde sabahın 6 buçuğunda otobüsle gitmemi söyledi.

Ben de taksiyle gittim, artık param yok.

Formspring bu aralar inanılmaz popüler ya, hakkında bir şey yazmayanı dövüyorlarmış. Dün beni inci bastı, yaklaşık iki yüz soru sordular ve inanılmaz eğlendim. Bir kısmını sildim ama yine de bir göz atın bayaa komik şeyler var.

Tamam, tabiki tek eğlencem inci değil, bir de böyle pazıl yapıyorum mesela. Dört bin parça, naber?


Çok sıkıldım, Azra bana İngiltere'den böyle şeyler getirdi işte. Çok güzel değil mi.
Severiz.
Oh mis.

Yaptığım gereksiz şeylerin yanında, Gunter von Hagens adlı güzel bir anatomistin güzel bir segisine gittik didemle. İnsan vücütlarının özel bir teknikle korunması metoduyla yaşam döngüsünü anlatan bir sergiydi. İçeride fotoğraf çekmek yasaktı maalesef. Son olarak mutlaka görülmesi gereken bir sergiydi, İstanbul Modern'e bekleriz diyorum.


Sonra da ver elini:

Unirock
Yann Tiersen
Massive Attack
Ozzy Osbourne
Scorpions

Adam haklı beyler, dağılın.

No comments:

Post a Comment