Monday, 10 May 2010

Sınıf Atladım Olm!

Bu yazının başlığı:
  • 10 kilobaytlık oyunlarda yenilmeyi yediremiyorum.
  • Renklileri ve beyazları ayrı yıkayınız.
  • Ne sebeple Blackberry kullanılır affedersin ama haberin var mı?
  • Eyes wide shut, naber Kubrick?
olabilirdi. Ama olmadı, olamadı. Çünkü bugün fransızca kursunda sınıf atladım!
Bir üst sınıf gibisi de yokmuş vallahi. Bu yerde bulduğumuz M harfi de, aşkın meyvesi olabilir mesela. (Astronot'un zoruyla yazdım yahu.) Ya daaa méthode de français olabilir. Festival, o da benim fransızca kitabım. C'est mon livre.
-Fotoğraftki netliğin nerede olduğunu bulana ödül varmış.

Ne de olsa bir dil bir insan. Biliyor muydunuz ben dört insan gücündeyim. Kaçın beş insan geliyor.


Yok yok gelmiyor, küçük bir şaka yaptım size.

Bugün cidden güzel bir gündü. Biletimi kaybettim demiştim ya, bugün Çınar bana kendi biletini verdi. Duvarımdaki son boş kalan yeri de biletlerle kaplamayı düşünüyorum.
-O M harfini de Anathema'nınkini yapiyim dedim bir işe yarasın.
Edit: Biletin altına sıkılıp ÇINAR yazmıştım çok çirkin olmuş abi.

D'accord, bien sûr. Şimdilik bu kadar.


Not: Protège moi (de mes désirs) yeni başlayanlara fransızcayı sevdirme potansiyeli taşır tıpkı le fabuleux destin d'Amélie Poulain gibi.

No comments:

Post a Comment