Tuesday, 25 May 2010

Hakikatler Dünyasında Mizahi Bir Pencere

Şimdi bu başlığı gördüğünüzde böyle felsefe bekliyorsunuz ama yok yani öyle bir şey. Bu harika cümle benim dil ve anlatım sınavımda makalemin başlığı. Eh tabi verilen yargı "Kahkahanın eşlik etmediği her hakikat sahte sayılmalıdır." olursa bende ancak böyle şeyler yazarım, blog değil ki. Kol gibi.

Asıl edebiyat hocalarına, hatta ve hatta okulumun tüm edebiyat bölümüne kıl olmamın yanı sıra neden browni intense'de kaç kalori olduğu yazmıyor lan? Yaz geliyor zaten, bari bilelim de ona göre yiyelim.

Ekstra sıkıcı okul hayatıma dönmeden önce Dide Muygun'dan seçmeler:
-Aşk nedir biliyor musun?
-Annesinden dayak yiyip, dayak yediği halde yine de anne diye ağlayan bir çocuktur aşk.

Böyle cidden uğraşıp portfolyo yapmak istiyorum, ya da okulların fotoğraf yarışmalarına katılmak. Biraz araştıracağım o yüzden. Ve eğer kanadın tamamını yakalayabilmiş olsaydım çok mutlu olacaktım.
Portfolyo demişken hadi bir martı daha olsun bari:


Okul çok gereksiz, kimse yok takılacak falan derken geçen cuma günü de okulumuzda aslında güzel güzel yetenekli cici insanlar olduğunu fark ettim. Önce maalesef katılamadığım bir gençlik paneli düzenlediler, daha sonra da okuldan kendileri de dahil 4 grubun konseri vardı. İlk çıkan hazırlık grubu korkunçtu. Dağhan'ların grubu şarkı seçimleri dışında iyiydi. Ege'ler ise inanılmaz ruhsuzdu. Ama 11lerin grubu Tukaka'yı biz dinledik beğendik, tavsiye ediyoruz siz de edin, ettirin: http://www.myspace.com/gruptukaka
Canlı çok daha iyi söylüyorlar, ve çok da güzel Prodigy çalıyorlar.

Cumartesi günü 3 tane film izledim evden çıkmayıp. Requiem for a Dream ve Trainspotting arka arkaya balyoz etkisi yaptı, tüm gece depresif takıldım. Sonra da tüm gün kendimi eve kapadığımı düşünüp halime acıdım.

Şu an da durumum pek farklı değil aslında.

İnsanların formspringdeki saçma sapan muhabbetleri ciddiye almasını gerçekten anlamıyorum.

Bu yazı da biraz gereksiz oldu.


Ne desem bilemem, söyleyemem.


1 comment:

  1. browni intesense kısmı beni DELİ EDİYOR.
    insan yazar lan. ayıptır.

    ReplyDelete