Wednesday, 3 March 2010

Çekirdek


Ya Libya, MUN falan derken o da bitti. İnanılmaz bir koşuşturma ve efsane bir cumartesi afterparty tarzı bir buluşmayla bitirdik. O bu derken ikinci devre de başladı. İlk iki maçı da 3-1 aldık. Bu cuma es'le sonra da pazartesi de Eczacıyla oynuyoruz. Ben de dedim ki hani şimdi maçlar geliyor çok sağlıklı besleneyim. İşte gücümü toplayayım falan modunda gün içinde ve akşam meyve yiyorum. Az az, sık sık yiyelim kilo verelim sağlıklı olalım.(bkz: Dağhan Dizdaroğlu) Ama işte, meyve yerken beni en çok üzen ne biliyor musunuz? Yediğim meyvenin mandalina olması, ve çekirdekli olması. Çekirdekli mandalina gerçekten o kadar iğrenç bir şey ki. Hem mandalinayı acı hale getiriyor. Sonra yutsan mı, tükürsen mi karar veremiyorsun. Yemeden önce çıkarayım desen o da imkansız. Mandalinanın cıvığı çıkyor, su falan oluyor. Asıl su demişken bir kere mandalinayı portakal sanıp, sıkıp votka-mandalina yapmıştım hiç hoş değildi cidden. Evde denemeyin. Mümkünse çekirdekli mandalina da yemeyin. Çilek yiyin. Çilek çok güzel. Kışın da yok ki doğru şimdi. Kışın alternatif lezzetler deneyelim. Star fruit mesela.
Dipnot: Tropical Punch aromalı Jelly Bean çok güzel gerçekten.
Bir de şu el altında bulunsun: http://kkpuan.blogspot.com/

1 comment:

  1. yıldız kızım benim, mandalina gerçekten de bu aylarda yenmemeli. ben valideyi çektim konuştum, bak dedim bu mandalinanın zarı maşallah davul gibi gerilmiş, çekirdekler mandalina çekirdeği değil şeftali çekirdeği, alma dedim yapma dedim.

    ReplyDelete