Friday, 26 February 2010

Nyx ve Libya

Çoğu insanın belki de ciddi düşüncelerini yazmak için kullandığı, çok politik işler yaptığı bloğu kendi amaçlarım için kullanmaya geliyorum. Evet evet. Kesinlikle gerekli ve bilgilendirici bir hedefim yok. İki gündür mesela MUN için Filistin ve İsrail arasındaki problemlerle kafayı bozmuş durumdayım. Komitemle dünyayı kurtarıyorum evet. Ama mesela bu yine de MUN'de komiteye gidip etraftaki taş çocuklarla , Koçtaki kızın BBM piniyle, ve Robertteki çocuğun Calvin Klein kemeriyle kafayı bozmuş olmaktan çok daha iyi bence. Siyah bir kediyle kafayı bozmuş olmak isterdim ya da. Simsiyah olsa, sadece de benim olsa. Nyx koysam adını, Yunan gece tanrısı. Gecenin kendisi adeta. O en kötü hissettiğin anda seni saran, hayallere dalmanı sağlayan gece olsa, böyle mi olurdu? En boş anımda benimle olur belki de böyle yeni ve belki de boş başlangıçlar denememi sağlamazdı.
Siftah diyorum. Hanging out with colleagues diyorum. Formal Clothing diyorum. Ve son olarak da her işte bir hayır vardır diyerek sözü Astronot'a bırakıyorum. Sonsuz teşekkürler sana.

1 comment:

  1. Virgülden önce boşluk bırakılsa, "şarj"a şarz dense, korsan taksi legal olsa, bu millet çok başka yerlerde olurdu. Yada bizlerin kedileri olsa, blog açar mıydık? Her işte bir hayır vardır.

    ReplyDelete